باسکول تمام فلز داخل زمین مدل M20 توزین الکتریک
باسکول تمام فلز داخل زمین مدل M20 توزین الکتریک
توضیحات
در باسکول های تمام فلز سازه اصلی (صفحه اصلی) هر باسکول ، کاملا از آهن ساخته شده است.در ساخت سازه اصلی این باسکول ها از 3 نوع پروفیل استفاده می گردد که با توجه به ظرفیت باسکول نوع و سایز این پروفیل ها متفاوت می باشد. شاسی این باسکول ها نیز از پروفیل می باشد که اتصال پروفیل ها توسط فرایند کوپلینگ انجام می گردد همچنین تیرهای کلاف کننده و پرکننده نیز از پروفیل می باشد که با توجه به ظرفیت باسکول نوع و سایز این پروفیل ها متفاوت می باشد. اتصال قطعات فلزی به شاسی ها توسط پیچ های فولادی انجام می گیرد و در نهایت روی پروفیل ها با ورقه های فلزی مستحکم پوشانده می شود.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 09129495369 (امامی)
______________________________________________
ویژگی
- عدم نیاز به جرثقیل با تناژ بالا جهت نصب باسکول
- قابل ارائه با فونداسیون پیش ساخته
- نیاز به 65 سانتی متر گود برداری
- نصب و راه اندازی سریع سازه و فونداسیون پیش ساخته
مشخصات فنی
- مستحکم
- طراحی شده با نرم افزارهای مدل سازی
- دارای رنگ صنعتی مقاوم
- برش و جوش با مدرن ترین تجهیزات روز دنیا
درباره این کالا بیشتر بدانید
بررسی تخصصی واجمالی
پلاتفرم در باسکول جاده ای قسمت اصلی را تشکیل می دهد و کالا ها یا بار در این قسمت قرار گرفته و وزن کشی می گردد ، ساخت سازه جهت تحمل وزن و انتقال نیرو بدون آسیب است و موجب دقیق شدن توزین می گردد ، طراحی سازه جهت انتقال نیرو به قسمت لودسل باسکول بوده و این طراحی به هر مقدار که دقیق و اصولی صورت پذیرد توزین لودسل ها صحیح تر و در نهایت عمر باسکول افزایش می یابد ، این امر از طریق استفاده از نرم افزار های به روز و مهندسی توسط کارشناسان مجرب انجام می شود ، ماشین های سنگین بر روی صفحه ی باسکول قرار گرفته و بیشتر از جنس بتن و یا فلز است و لودسل ها در قسمت زیرین صفحه ی باسکول قرار می گیرد و صفحه فشار را وزن را به لودسل انتقال می دهد .
لودسل حسگر وزن است که کار اصلی را در عملیات توزین به عهده دارد ، لودسل وسیله است که توسط آن مقدار فشار و وزن اندازه گیری می گردد ، روش کار در لودسل باسکول به این روش است که با تغییرات وزنی ، فشار وزنی وارد شده از لودسل به نمایشگر انتقال یافته و وزن مشخص می گردد ، لودسل های به سه گروه لودسل کششی ، خمشی و فشاری تقسیم می گردد .
فونداسیون دومین مرحله در نصب باسکول جاده ای است ( اولین مرحله جانمایی است ) ، باسکول جاده ای برخلاف باسکول کفه ای در هر زمین و هر خاکی به دلیل قرار گیری در زمین امکان نصب وجود ندارند ، پیش از نصب باسکول جاده ای باید زمین قرار گیری پی سازی گردد و برای این امر گودبرداری انجام شده و فونداسیون صورت می گیرد ، تقریبا بیش از 30 در صد دقت باسکول به نحوه ی فنداسیون مرتبط بوده و اجرای نادرست فونداسیون موجب خطا در وزن می گردد .
جعبه ی تقسیم یا جانکش جهت اتصال لودسل به لودسل دیگر و یکسان سازی نقاط مختف باسکول دیجیتال از لحاظ وزن به کار می رود ، جانکش از این رو که در نهایت ، دقت لودسل و نشان دهنده در باسکول به آن وابسته است در باسکول جاده ای حائز اهمیت می باشد ، اگر در باسکول دیجیتالی جانکش شناخته نشده و اهمیت نداشته باشد دستگاه دچار مشکلاتی میگردد ، این قطعه قسمت مهمی از باسکول می باشد که با ولتاژ کوچک در لودسل باسکول ارتباط دارد .
نمایشگر باسکول وزن را به قسمت اپراتور انتقال داده و سیم از قسمت جانکش یا جعبه تقسیم به نمایشگر متصل شده و اعداد را به نمایش می گذارد .
پرینتر جهت چاپ اطلاعات دریافت شده از نمایشگر باسکول می باشد که به نمایشگر متصل است .
اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می کند.
برای ثبت نظر ابتدا باید به سایت ورود کنید.
ورود/ثبت نام